כמה באמת מרוויחה חנות הפרחים על הזמנת זר? מתברר שלא הרבה ועל פי תחקיר כלכליסט זר פרחים בעלות 100 ש"ח יניב לחנות רווח של כ23 ש"ח בלבד ולפני מס ובהתחשב בבלאי הגבוה במלאי ובעלויות התפעול הגבוהות.
מסבירים בכלכליסט: "... מחקר של דן אנד ברדסטריט שלפיו חנויות פרחים נמצאות בסכנת סגירה במקום השני אחרי מסעדות ובתי קפה, ואכן לא מעט חנויות נסגרות ... הרוב הגדול של בעלי העסקים מפרסמים בגוגל, ויחס ההמרה לא תמיד טוב ... לשרוף 100 שקל ביום אחד ולקבל הזמנה אחת של 120 שקל".
כי פרחים הנם מוצר מתכלה ואשר "... יש בלאי אדיר של פרחים שהוא בסדר גודל של 20%, זה לא מוצר שאם אתה מוכר אותו מחר-מחרתיים הוא נשמר ... הוא בסופו של דבר נזרק, ולהרבה חנויות כן חשוב למכור משהו איכותי" (כלכליסט).
ברשת אינטרפלורה ובהתחשב במקדם הרווח הנמוך המוצג בכלכליסט, בעלויות התפעול הגבוהות של חנויות פיזיות ואחסון הפרחים מצד אחד ומצד שני הבלאי הגבוה של המוצר - אנחנו עושים מאמץ כדי להפחית את עלות המוצר עבור הלקוחות ובפרט עם מבצעים תקופתיים לכבוד מועדים וחגים מיוחדים.